Η Coca Cola κυκλοφόρησε ένα νέο μπουκάλι που δεν μπορείς να ανοίξεις μόνος σου. Για να ανοίξεις το μπουκάλι χρειάζεσαι την βοήθεια ενός φίλου, ενός συμμαθήτη ή ενός αγνώστου..
Το κάθε μπουκάλι ανοίγει μόνο αν υπάρχει κάποιος τριγύρω σου με ένα ίδιο μπουκάλι. Το καπάκι του ενός είναι το “κλειδί” για το άνοιγμα του άλλου.
Αυτό το πρωτότυπο μπουκάλι είναι μια πρόσφατη εφεύρεση της μεγαλύτερης πολυεθνικής που σχεδιάσε η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett με σκοπό να «σπάει τον πάγο» μεταξύ αγνώστων και να βοηθήσει την νεολαία να ξεφύγει από την μοναχική συνήθεια να ασχολείται συνεχώς με τα social media και τα smartphones.
Στις μέρες μας, όπου η η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων είναι ελάχιστη και ειδικά μεταξύ αγνώστων, η Coca-Cola παρουσιάζει τη δική της λύση.. με την ελπίδα να τους φέρει πιο κοντά.
Το μήνυμα της καμπάνιας είναι απλό: “Ανοίξτε μια Κόκα Κόλα, ανοίξτε μια νέα φιλία”
Το βίντεο θα σας εντυπωσιάσει!
Friendly Twist
Δείτε επίσης μια παρόμοια καμπάνια της διαφημιστικής εταιρείας OgilvyOne με τίτλο “Share the Happiness”. Σε αυτήν την καμπάνια είχε σχεδιαστεί ένα ειδικό κουτάκι της Coca-Cola, το οποίο χωριζόταν στα δύο και μπορούσες να το μοιραστείς με τον φίλο σου. Γιατί όταν η χαρά μοιράζεται, είναι διπλή!
Coca-Cola Sharing Can